Μετάφραση

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Αρχείο

You Are Here: Home - BLOGS , NEWS - Blogs - Πολύδωρας: «Στηρίζω τον Σαμαρά έστω και αν υποφέρω»

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ - Όταν η ρητορική δεινότητα μετατρέπεται σε λογολαγνεία, αρχίζει ένα νοητικό παιχνίδι που είναι χαμένο εν τη γενέσει του! Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ...

Το ιστορικό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας Βύρων Πολύδωρας είναι στέλεχος πρώτης γραμμής. Δεν το βάζει κάτω και κυρίως δεν μετράει τις απόψεις του. Δεν φείδεται. Τις διατυπώνει κάθε φορά με θάρρος και παρρησία.

Ο πρώην αντιπρόεδρος της Βουλής έτσι και τώρα, στη συνέντευξη του στο athenspress.gr τα λέει όλα με τρόπο τέτοιο που εύκολα διερωτάται κανείς: Μήπως βρίσκεται σε λάθος κόμμα; Όχι απαντάει ο ίδιος. «Δεν έχω ξοδέψει τον καιρό μου με αφιξαναχωρήσεις. Είναι ο βιότοπός μου! Εγώ να φύγω από το κόμμα μου; Εγώ να φτιάξω κόμμα; Απάντηση ΟΧΙ. Γιατί δεν τους μοιάζω. Δεν είμαι σαν αυτούς. Είμαι από άλλη γενιά και άλλη καταγωγή και άλλη εκκλησία. Θέλω απλώς να έχω μια ελευθερία γνώμης. Αν το «καθεστώς» του κόμματός μου δεν το θέλει, εγώ δεν θα αλλάξω τη γνώμη μου«.

Ωστόσο επιμένει και εμμένει λέγοντας πως πάντα στήριζα και στηρίζω την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας. Και στα τριάντα δύο χρόνια της πολιτικής κοινοβουλευτικής μου πορείας. «Εγώ δεν ήμουν και δεν είμαι «άνθρωπος κασέτα». Έχω δική μου αναλυτική σκέψη και έκφραση. Άλλωστε έχω υπάρξει με επτά αρχηγούς. Δεν ήμουν «άνθρωπος κασέτα» σε κανέναν από αυτούς. Σέβομαι τους πάντες – και τον κ. Σαμαρά – όμως δεν έχω δει στο όνειρό μου, να έχω ένα όραμα να επαναλαμβάνω, να παπαγαλίζω και να γίνομαι το γραμμόφωνο του αρχηγού».

Σε ερώτηση μας για τις σχέσεις του με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά ο πρώην υπουργός δημόσιας τάξης επί κυβερνήσεως Κώστα Καραμανλή απαντά: «Δεν θέλω να κρίνω τον πρωθυπουργό. Νομίζω τον στηρίζω (την κυβέρνηση) με την ψήφο μου. Έστω κι αν υποφέρω, γιατί δεν πιστεύω στη λύση ανάγκης κατ’ εξακολούθησιν».

Σε ότι αφορά τα περί «Νέας Ελλάδας» που ανέφερε ο αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς στο Συνέδριο του κόμματος, ο κ. Πολυδωρας απαντά με έμφαση μη φοβούμενος τη δύναμη των φράσεων του:

«Αποδέχομαι τη Νέα Δημοκρατία που υπηρετεί αξίες, όπως πατριωτισμός, δημοκρατικότητα, καλές και δίκαιες οικονομικές προτάσεις, εντιμότητα, νοικοκυροσύνη και κουλτούρα Ελληνοχριστιανική. Όχι κόπιες ρητορικής και παραλλαγές που βολεύουν τους κατά καιρούς νεοδημοκρατικούς «επιβήτορες». Άλλο ιδεολογία και άλλο «παρεολογία», τα μέλη της οποίας οργανώνουν «ρεσάλτα», πρέπει να τους πει κανείς». (Διαβάστε περισσότερα...)

ΠΗΓΗ: PARASKHNIO.GR
http://www.paraskhnio.gr/2013/07/14/neoi-keraynoi-vyrona-polydora/

Share
Tags: BLOGS , NEWS

0 σχόλια

Leave a Reply

SYNC BLOGS